Verzenden

Verzenden

Wij verzenden altijd snel: binnen 24/48 uur na ontvangst van betaling. (mits voorradig)

Wij hechten veel waarde aan een veilige en snelle levering van de door u online bestelde vijverproducten. Wij werken o.a. samen met PostNL om uw bestellingen zorgvuldig af te leveren. Bestellingen worden door ons zelf ingepakt en uitgeleverd aan PostNL. Op deze manier kunnen wij garanderen dat uw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. Wij verpakken alle producten zo zorgvuldig mogelijk. Emmers worden met plakband extra dicht gemaakt ter voorkoming dat deze open zal gaan tijdens transport en Vloeistoffen zoals waterbehandelingsproducten voor uw vijver en medicaties worden altijd in een aparte plastic zak verpakt, dit vanwege het feit dat tijdens het transport de mogelijkheid bestaat tot lekken, zodat een eventuele 'lekkage' opgevangen kan worden.
Breekbare producten zoals bijvoorbeeld vervangingslampen worden zorgvuldig ingepakt in noppenfolie.

Schade tijdens transport:

Schade tijdens transport van uw producten dienen binnen 48 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden.

Snelheid van levering

Voor de meeste producten geldt voor 17:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis. Mocht het een keer voorkomen dat een product niet voorradig is, dan geldt voor het overgrote deel van ons assortiment een levertijd van 1 tot 3 werkdagen (inclusief zaterdag).  Bovendien ontvangt u van ons altijd bericht als een product niet op voorraad is en zullen u dan bovendien informeren wat de te verwachte leverdatum zal zijn.

Vanwege vrijwel dagelijkse aanvoer van nieuwe voorraad door onze leveranciers kunnen wij snel leveren en hebben wij altijd ‘verse’ producten zoals koivoer, bacteriën, medicijnen en waterbehandelingsproducten.

Wanneer word mijn bestelling verstuurd?

Op het moment dat uw bestelling is verzonden ontvangt u automatisch per mail een track & trace code van uw pakket. Deze code zal rond 20:00 uur 's avonds geactiveerd worden.

Let op: Bij orders die door ons na 18:00 uur worden verzonden, kan het voorkomen dat er één levering dag later dan de opvolgende werkdag word vermeld, controleer dan zekerheidshalve de opvolgende dag dan nogmaals de track en trace code.

Op welke dagen worden de pakketten ter verzending bij PostNL aangeboden?


Wij versturen met uitzondering van zon- en feestdagen elke dag, 6 dagen per week.  Deze worden dan (doorgaans) de volgende werkdag bij u bezorgd. (leveringsplicht binnen 48 uur)

Op welke dagen kunt u uw bestelling verwachten?:

Bezorgtijden POST NL maandag t/m vrijdag zaterdag: 08:00 - 22:00 uur en op zaterdag tot 18:00 uur.

Uitzonderingen :

Tijdens en rondom feestdagen en Black Friday kan een iets langere levertijd gelden, dit vanwege de enorme drukte bij de diverse postsorteercentra.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Verzendkosten Nederland en België:

Alle zending boven de 75 euro en met een adres in Nederland of België worden GRATIS bezorgd tot 30 kg en een maximale grootte van 175 x 50 x 50 cm.

Voor orders in Nederland en België onder de 75 euro worden automatisch € 8,95 (incl. btw) verzendkosten in rekening gebracht.

Voor buitenlandse zendingen wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht, deze kosten worden automatisch berekend en vermeld tijdens het bestelproces.

Wij versturen ook alle artikelen (met uitzondering van: vissen en bestellingen die meer wegen dan 1500 kg) naar EU-landen. Hou hierbij rekening met een iets langere levertijd. 

Palletvracht

Indien uw bestelling niet via een pakket kan worden verzonden (bijvoorbeeld, filterinstallaties, lengtevracht en / of andere goederen) dan kan hier een meerprijs voor de transportkosten in rekening worden gebracht.  Vanzelfsprekend stellen wij u hier vooraf / doch na ontvangst van bestelling van op de hoogte en zullen wij navraag doen bij onze transporteur naar de exacte kosten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?:

Uw bestelling wordt met onze verzendpartners bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent zal de vervoerder het bij de buren aanbieden en in uw brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar u uw bestelling kunt afhalen. 

POSTNL PAKKETTEN NOG MAAR ÉÉN KEER AAN DE DEUR AANGEBODEN

De online markt is sterk in beweging. PostNL speelt daar voortdurend op in door de pakketbezorging zo goed mogelijk op zowel de groei als de wensen van verzenders en ontvangers af te stemmen. Met als doel pakketten in één keer bij de ontvanger af te leveren: waar en wanneer zij dat willen. Dat lukt in 95% van de gevallen bij de eerste bezorgpoging. Als gekozen is voor thuisbezorging wordt het pakket vanaf heden altijd één keer thuis aangeboden. Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan gaat het vanaf nu direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Klantonderzoek heeft uitgewezen dat de meeste ontvangers dat graag willen. Op deze manier kunnen ontvangers hun pakket daar namelijk een dag eerder dan voorheen ophalen. PostNL werkt er hard aan om de pakketbezorging zo goed mogelijk op zowel de groei als de wensen van verzenders en ontvangers af te stemmen. In de afgelopen jaren zijn er steeds meer mogelijkheden toegevoegd om ontvangers meer controle over de bezorging van hun pakket te bieden. Daardoor slaagt PostNL er inmiddels in om zo’n 95% van de pakketten al bij de eerste bezorgpoging af te leveren. Uit ervaring blijkt dat een groot deel van de ontvangers waarbij de eerste bezorgpoging niet slaagde, ook bij de tweede poging niet thuis is. En uit klantonderzoek weten we dat de meeste ontvangers liever willen dat deze pakketjes direct naar een PostNL-locatie worden gebracht. Dan zijn deze pakketten namelijk een dag eerder beschikbaar. Er zijn op dit moment zo’n 3.300 PostNL-locaties in Nederland dus er is er altijd een in de buurt.  Bovendien kunt u bij ons bij het bestelproces ook direct  aangeven of u het pakket bij een PostNL afhaalpunt wilt afhalen.  Wel zo gemakkelijk !

Transportkosten Vijverfolie 

Voor het verzenden van vijverfolie in Nederland worden € 35,00 tijdens het bestelproces in rekening gebracht. (voor buitenlandse zendingen op basis van aanvraag)

Wat als je wel een verzendbevestiging hebt gekregen, maar het pakketje komt maar niet?: 

Houd altijd rekening met een bezorgperiode van 1-2 werkdagen (tenzij anders gecommuniceerd) Dat is de marge die onze verzendpartners hanteren. Is het met 3 werkdagen nog niet binnen na berichtgeving, mail ons dan zodat wij voor u op onderzoek kunnen gaan.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen, echter geldt voor het afhalen van producten dat dit altijd op afspraak gaat. Indien u uw bestelling wilt afhalen kunt u dit aangeven bij het afrekenproces. Hierna maken wij een afspraak met u voor het afhalen van de bestelde producten.  Ook kunt u uw bestelling afhalen bij een van de vele PostNL locaties.  Bij het afrekenen kunt u de afhaal locatie naar wens kiezen.